середа, 27 лютого 2019 р.

План самоосвіти


                                           Підлісненська філія
                                КЗ «Олександрівський ліцей №2»








                            ПЛАН



          самоосвітньої       роботи

     на 2018 – 2019 навчальний  рік

   вчителя історії та правознавства

Варламової Ірини Михайлівни



















Проблема ,над якою працює школа:

 

«Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб підвищення якості  навчання»

 

 

Проблема, над якою працює Підлісненська філія:


« Удосконалення знань, формування культури здоров’я та громадсько-активної життєвої позиції, виховання патріотичної свідомості та психологічної стійкості учнів та вихованців»


 

 

Тема самоосвіти:


  « Впровадження елементів особистісно – орієнтованого навчання  та патріотичне виховання учнів на уроках та в позакласній роботі.»






                  К Р Е Д О


Головною метою сучасного навчального закладу в Україні є виховання громадянина України, соціально зрілої, працелюбної, творчої особистості. І роль вчителя історії в цьому процесі дуже важлива.
  Нині працювати так, як навіть два – три роки тому, не можна. Змінюються підходи до навчання і виховання. І вчитель повинен іти в ногу з цими змінами.
  Прагнення до ідеалу – це природне і об'єктивне явище, притаманне будь – якій людській особистості. Це прагнення до гармонії та вдосконалення, без якого можлива деградація як професіонала, так і особистості. Ідеальне „Я” у професійній самосвідомості мене як вчителя – це один із чинників, що допомагає впевнено підніматися сходинками педагогічної майстерності. Цілеспрямована робота по даним вище проблемам школи і вчителя має допомогти здійсненню ефективного процесу самовдосконалення, самоосвіти.
 Це вимагає певного підвищення професійної майстерності, доозброєння новими знаннями, сучасними комптенціями, методами і технологіями, які дозволяють перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог і підходів.
Важливим засобом вирішення цього досить складного завдання, є підвищення теоретичного, дидактичного і методичного рівня через самоосвіту.




















Мотивація вибору проблеми


Впроваджуючи на уроках історії та правознавства елементи особистісно орієнтованого навчання відмічаю:
-         більшу активність учнів;
-         деяке покращення результатів навчальної діяльності;
-         легший контакт з учнями.
Переконана,  особистісно орієнтована система навчання у школі – вимога часу, бо життя вимагає вільного використання знань, адаптації до нової ситуації, використання та критичного осмислення різних джерел інформації, викривання упередженості, необ’єктивності, розуміння, що ті чи інші історичні висновки можна знов оцінити у світлі нових фактів. Тому формування історичного мислення залишається актуальним завданням.
Вивчення історії в школі не повинно зводитись лише до засвоєння інформації щодо фактів або ж закономірностей історичного процесу. При творчому професійному підході до викладання цього предмета можна збуджувати емоційну сферу свідомості учнів, що сприяє формуванню небайдужого ставлення до процесу пізнання, більш повному, багатобічному засвоєнню складного матеріалу, кращому закріпленню знань.
 Особливе місце у викладанні курсів історії, як історії України, так і всесвітньої історії, на сучасному етапі, належить патріотичному вихованню. На сьогодні ми бачимо у нашому суспільстві занепад всіх культурних, історичних та загальнолюдських ціннісних орієнтацій. Для здійснення ж патріотичного виховання молоді у нашій країні є всі можливості, бо ж Україна має величезні історичні, бойові, трудові, патріотичні традиції, які є основою для такого виховання.
           








         План роботи над проблемою
І розділ   Теоретичний
ІІ розділ Практичний
ІІІ розділ Узагальнюючий
ІV розділ Дослідницька робота
                                        2016-2017 н.р.

І
Формування суб’єкт-суб'єктного компонента педагогічної системи. Учитель як складова педагогічної системи.
ІІ
Визначення моделі викладання, здібностей до саморозвитку, рівень розвитку творчого потенціалу, педагогічний стиль, стиль навчальної взаємодії, здатність виходити з конфліктної ситуації, визначення ставлення учнів до вчителя.
ІІІ
Узагальнення матеріалів дослідження.
ІУ
Створення схеми «Учитель як особистість і професіонал»


                                             2017 – 2018 н.р.
І
Формування суб’єкт-суб'єктного компонента педагогічної системи. Учень як складова педагогічної системи.
ІІ
Визначення рівня розвитку пам’яті учнів, уваги, уяви, мислення, мовлення, інтересу до предмету, мотивів навчання. Визначення лідерів класу та аутично пасивних учнів.
ІІІ
Узагальнення результатів дослідження.
ІУ
Який вплив має колектив на особистість.

                                               2018 -2019 н.р.
І
Визначення цільового компонента педагогічної системи.
ІІ
Здійснення структурно-функціонального аналізу навчального матеріалу. Критерії компетентності учнів і як вони визначаються.
ІІІ
Вдосконалення календарного планування з урахуванням результатів дослідження.
ІУ
Створення проекту з теми.












                                                 План


1.     Нормативні документи.


Перелік документів
      Дата опрацювання
Закон України «Про освіту»
Концепція нової української школи
Стратегія національно-патріотичного виховання.
До 5.09.
До 05.09.
До 05.09.




  1. Науково-методична література
          Перелік
    Дата опрацювання
Власов В. Викладання пропедевтичного курсу «Вступ до історії.5 клас»: пошук шляхів реалізації компетентнісного підходу. «Історія і суспільствознавство в школах України» №3, 2018
Желіба О. Використання схеми «Політична система» на прикладі уроків в 6-му класі, присвячених питанням державного життя. «Історія і суспільствознавство в школах України» №1-2, 2015
Помету О. Новий курс з громадянської освіти – відповідь на виклики часу. «Історія і суспільствознавство в школах України» №11, 2015
Ремех Т. Шкільне правознавство в Україні: ґенеза, тенденції, проблеми. «Історія і суспільствознавство в школах України» №11, 2015
Власов В. Ще раз про дидактичні ігри на уроках історії України у 7 класі. «Історія і суспільствознавство в школах України» №3, 2016
Кульчицький С. Концептуальні засади до вивчення історії України від найдавніших часів до сьогодення. «Історія і суспільствознавство в школах України» №10, 2015
Баханов К. Становлення змісту шкільного курсу історії України. «Історія і суспільствознавство в школах України» №10, 2015


Ремех Т. Як підготувати й провести практичні заняття з правознавства в старшій школі. «Історія і суспільствознавство в школах України» №11, 2016
Мокрогуз О. Медіа освіта в контексті сучасного навчання суспільствознавчих дисциплін. «Історія і суспільствознавство в школах України» №6, 2014
Єрмоленко А. Візуальні джерела у викладанні історії: сучасний погляд. «Історія і суспільствознавство в школах України» №4, 2016





















Вересень




Жовтень





Листопад



Грудень



Січень



Лютий




Березень





Квітень




Травень



Червень












       Практична діяльність
№ п/п.
Зміст діяльності
Очікувані результати
Висновки проведення практичних заходів

1.











































Визначення моделі викладання, здібностей до саморозвитку, рівень розвитку творчого потенціалу, педагогічний стиль, стиль навчальної взаємодії, здатність виходити з конфліктної ситуації, визначення ставлення учнів до вчителя.
Визначити характеристики особистості, які залежать від ситуації, що склалася, або можуть бути мобілізовані мною для створення відповідної ситуації.
Тобто, визначити суб’єкт-суб'єктний компонент і способи його якісної зміни відповідно до поставлених завдань.
Моя модель викладання:
Особистісно-орієнтована освітня парадигма. Легко знаходжу контакт з учнями, намагаюся зрозуміти їхні прагнення та інтереси, враховую це у процесі навчання. Групова та індивідуальна робота є головними на уроках.
Моя здатність до саморозвитку:
54 - активний розвиток. Мій творчий потенціал:
43 – у мене є якості, які дозволяють творити, але існують бар’єри для реалізації мого творчого потенціалу. Найнебезпечніший – це страх, бо орієнтуюся на обов’язковий успіх. Побоювання невдач
стримує уяву – основу творчості. Існує і суспільний страх, пов'язаний із суспільним осудом.
Моя професійна спрямованість:
Комунікабельність – 2 недостатньо розвинена,
організованість – 5 балів, спрямованість на предмет – з бали, інтелігентність – 6 балів, мотивація схвалення – 5 балів. ( якщо за шкалою оцінювання набрано менше 3 балів, то цей напрямок вважається  слабо розвиненим, та яскраво вираженим, якщо кількість балів більше 7 балів.
Мій індивідуальний стиль педагогічної діяльності: 
24 – емоційно – методичний стиль,
21 – емоційно – імпровізаційний стиль.
Мій стиль навчальної взаємодії: схильність до директивного стилю – 19 балів;схильність до колегіального стилю – 24; невтручання у справи та дії інших – 23; надання переваги діловому стилю – 23 ( в кожній групі максимально може бути набрано 25 балів). Загальний показник – 89 балів свідчить про прагнення до взаємодії з людьми.
Мій стиль поведінки в конфліктній ситуації:
Суперництво – 1 бал; співпраця – 4 бали; компроміс – 9 балів; уникання – 9 балів; пристосування – 6 балів.
Ставлення учнів до мене та моєї діяльності:
Компетентний викладач, професіонал -     ; симпатична учням, відчувають емоційну близькість, вмію створювати доброзичливу атмосферу на уроці -     ; реальна взаємодія з учнями, їх влаштовує мій стиль поведінки.















            











 Схема «Учитель як особистість і професіонал»














№ п/п.
Зміст діяльності
Очікувані результати
Висновки проведення практичних заходів

2.










































Визначення рівня розвитку пам'яті учнів, уваги, уяви, мислення, мовлення, інтересу до предмету, мотивів навчання. Визначення лідерів класу та пасивних учнів.
Сформулювати оцінку психологічно змістовних індикатів навчального процесу і визначити його тенденції, а саме розвиток пізнавальних інтересів та пізнавальних мотивів, які обумовлюють інтелектуальну діяльність. На основі цих даних оживити оцінку знань, умінь та навичок, стан викладання предмету.
Розвивати сприйняття учнів, яке відіграє одну з провідних ролей у навчальній діяльності учнів. Для цього потрібно чітко ставити перед учнями мету через вступне слово, відповідну інструкцію, схеми, таблиці, картини, пояснення, уточнення висловів, нових наукових термінів.
Організовувати увагу учнів на уроці через задання належного темпу роботи учнів, дотримуватися чіткості, доступності і стислості пояснень, активізувати розумову діяльність учнів, урізноманітнювати види і форми роботи на уроці.
Розвивати мислення на уроці через формулювання проблем, завдання з порівняннями, використання письмової мови, використовувати нестандартні задачі та завдання.
Тренувати пам'ять учнів.





№ п/п.
Зміст діяльності
Очікувані результати
Висновки проведення практичних заходів
3.
Здійснення структурно-функціонального аналізу навчального матеріалу.


















Критерії компетентності учнів і як вони визначаються.
Навчитися виявляти коло умінь, які можуть бути розвинені в учнів під час навчання, та типи ситуацій (проблем), які будуть розв’язані школярами.















Чітко визначати коло інтелектуальних і спеціальних умінь, розроблювати систему завдань, спрямованих на їх розвиток.

Структурно-функціональний аналіз повинен визначити базові (вже наявні) знання (факти, поняття, умовиводи) та уміння учнів. на підставі цього визначаються головні (ті, якими оперують учні під час навчання) факти й теоретичні положення (поняття, умовиводи); уміння, які мають удосконалитись або формування яких має розпочатися; проблеми, які можна навчитися розв’язувати, спираючись на даний історичний матеріал.


Добірка завдань може використовуватися як засіб контролю за навчанням і як засіб навчання в цілому. У першому випадку робота здійснюється після вивчення теми на повторювально-узагальнюючому уроці або під час оцінювання знань. Учні обирають собі рівень, учитель визначає завдання.
У другому випадку учні виконують завдання усіх посильних рівнів вдома чи в класі. Учень відповідає усно чи письмово( але без використання своїх попередніх записів



                Семінари і курси

Рік
Тема курсів
Кількість годин
Ким видано посвідчення / сертифікат, номер
2016/2017 н. р.
Формування ключових і предметних компетенцій у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін
90
КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського» ПК № 02136577-1824/16, реєстраційний № 1824
2017/2018 н. р.
Педагогічні умови реалізації основних орієнтирів виховання у виховній системі навчального закладу.



Вчимося жити разом

Основи здоров'язбережної компетентності
90






30

60
КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського»
ПК№ 02136577-2625/17, реєстраційний № 2625
Міністерство освіти і науки України 11-26300
Міністерство освіти і науки України 11-17380
2018/2019 н. р.
Використання хмарних сервісів Microsoft у навчальному процесі.
10
Центр інноваційної освіти та Школа тренерів Майкрософт Україна
КІ 20181031041
2019/2020 н. р.



2020/2021 н. р.



















Картка особистого зростання педагога
1.    Відомості про себе

Прізвище, ім’я, по батькові педагога:
Варламова Ірина Михайлівна
Заклад освіти, у якому працюю:
КЗ «Олександрівське НВО №2» Підлісненська філія
Посада:
Вчитель історії
Навчальний предмет та класи, у яких викладаю:
 Історію в 5-7, 10-11 класах
Основи правознавства 9 клас
Громадянська освіта 10 клас
Мистецтво 9,10 класи
Художня культура 11клас
Людина і світ 11 клас
Стаж роботи на даній посаді:
25 років
Загальний педагогічний стаж:
25 років
Освіта, навчальний заклад та рік його закінчення:
 Освіта вища, Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.Винниченка, 1993 рік
Спеціальність за освітою:
Вчитель історії і суспільствознавства, методист з виховної роботи
Кваліфікаційна категорія:
 Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
Рік останньої атестації та результати її проведення:
2014 р., підтверджено «спеціаліст вищої категорії» та звання «старший вчитель»
Електронна адреса педагога:
 irinacibulkina@gmail.com
Адреса веб-ресурсу педагога:
Pidlisne-nvk.edukit.kr.ua

2. Науково-методична проблема педагога:

Науково-методична проблема, над якою працюю:
Впровадження елементів особистісно-орієнтованого навчання та патріотичне виховання учнів на уроках та в позакласній роботі.
Творчий звіт-презентація досвіду з даної проблеми (дата проведення):
Згідно з планом роботи творчої лабораторії
Посилання на  презентацію досвіду:


3.    Курси підвищення кваліфікації педагога

Рік
Тема курсів
Кількість годин
Ким видано посвідчення / сертифікат, номер
2016/2017 н. р.
Формування ключових і предметних компетенцій у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін
90
КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського» ПК № 02136577-1824/16, реєстраційний № 1824
2017/2018 н. р.
Педагогічні умови реалізації основних орієнтирів виховання у виховній системі навчального закладу.



Вчимося жити разом

Основи здоров'язбережної компетентності
90






30

60
КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В.Сухомлинського»
ПК№ 02136577-2625/17, реєстраційний № 2625
Міністерство освіти і науки України 11-26300
Міністерство освіти і науки України 11-17380
2018/2019 н. р.
Використання хмарних сервісів Microsoft у навчальному процесі.
10
Центр інноваційної освіти та Школа тренерів Майкрософт Україна
КІ 20181031041
2019/2020 н. р.



2020/2021 н. р.




4. Проведення відкритих уроків

Рік
Тема уроку
Клас
Охоплено учнів
 (кількість осіб)
ПІБ
присутніх колег
Рівень 
(клас, ЗНЗ, район, область)
2016/2017 н. р.
Повсякденне життя представників основних верств суспільства. 

Право на працю в Україні



9
15



8
 Чабан Н.В.
Пересунько Г.В.
Возник Т.В.
Чабан Н.В.
Пересунько Г.В.
Притюпа А.П.
Клас



клас
2017/2018 н. р.
Процес утворення вогнищ війни.




Уявна подорож Києвом часів Я.Мудрого 
10 




7
9




8
Чабан Н.В.
Пересунько Г.В.
Притюпа А.П.
Чабан Н.В.
Пересунько Г.В.
Варламов О.А.

Клас



Клас 
2018/2019 н. р.
Портрет Симона Петлюри на тлі епохи. Практичне заняття №4.




Історичні праці про Україну та їхні автори.
10





5
8





11
Чабан Н.В.
Пересунько Г.В.
Чернов О.М.

Чабан Н.В.
Пересунько Г.В.
Губенко О.Ю.

Клас






Клас
2019/2020 н. р.





2020/2021 н. р.






5. Проведення відкритих позакласних заходів з предмета

Рік
Захід
(форма проведення, назва)
Клас
Охоплено учнів
 (кількість осіб)
ПІБ
присутніх колег
Рівень 
(клас, ЗНЗ, район, область)
2016/2017 н. р.
Революція Гідності: як це було. 
1-11 
124
Класні керівники всіх класів 
філія
2017/2018 н. р.
Літературно-музичний захід «Свіча пам’яті» (до річниці Голодомору)
1-11 
110
 Класні керівники всіх класів 
Філія
2018/2019 н. р.
Круглий стіл «Трагедія знівеченого дитинства».




Свято « Подарунок рідному селу»
9-11





1-11
28





113
Бровіцький В.В.
Чернов О.М.
Притюпа А.П.
Філія





Село
2019/2020 н. р.





2020/2021 н. р.






6. Кількість учнів, які брали участь в олімпіадах

Етап проведення олімпіади
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
ІІ-районний
 1
 -
 1
 -
 1
 1




ІІІ- обласний
 -
 -
 -




IV- Всеукраїнський
 -
 -
 -
 -





7. Кількісна динаміка участі учнів у конкурсах і змаганнях різного рівня

Рівень конкурсів
Кількість учасників/призерів
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
учасники
призери
Шкільні










Районні


 1
1
 1
1




Обласні
1
-








Всеукраїнські











8. Досягнення учнів у конкурсах та змаганнях різного рівня 

Назва заходу
Рівень
/форма участі
Організатор заходу
Прізвище та ім’я учнів-переможців
Переможці та призери
(прізвище, ім’я)
1 місце
2 місце
3 місце
Конкурс учнівської творчості.
«Історія формування державних символів України»
 Творча робота
Відділ освіти
 Гусак Микола













8. Результати позаурочної діяльності

Форма позаурочної діяльності
Назва
(тема)
Курс за вибором
Тривалість
 (скільки років читаєте курс)
Кількість учнів
початок курсу
закінчення курсу
Гурток, секція
Краєзнавчий гурток




Навчально-дослідницька, проектна діяльність





     
9. Організація навчально-дослідницької та проектної діяльності учнів

Тема роботи 
(вказати автора, клас, форму/вид роботи)
Захід, на якому презентувалася робота
 (вказати очна чи заочна форма участі в заході)
Рівень
(шкільний, районний тощо)
Результат








   
10. Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з навчального предмету

Рівень

Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з навчального предмету у %
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
Кількість:
%
Кількість:
%
Кількість:
%
Кількість:
%
Кількість:
%
Високий рівень
 4
5,7
 1
1,6






Достатній рівень
 12
17,2
 9
14,5






Середній рівень
36
51,4
 41
66,1






Низький рівень
 18
25,7
 11
17,7







11. Проведення відкритих виховних заходів

Рік
Захід
(форма проведення, назва)
Клас
Охоплено учнів
 (кількість осіб)
ПІБ
присутніх колег
Рівень 
(клас, ЗНЗ, район, область)
2016/2017 н. р.
 Свято 8 Березня
1-11 
124
Весь педагогічний колектив 
 Філія
2017/2018 н. р.
Новорічний КВН 
 9-11
32
 Чернов О.М.
Притюпа А.П.
Охріменко Н.В.

2018/2019 н. р.





2019/2020 н. р.





2020/2021 н. р.






 12. Участь у методичних формуваннях КЗ «Олександрівське НВО №2»

Участь у методичних формуваннях закладу
Назва навчального предмета
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
Керівник предметної кафедри






Керівник творчої групи






Керівник динамічної групи






Керівник творчої учнівської лабораторії






Член ініціативної групи вчителів-предметників






Керівник школи становлення  молодого вчителя






Керівник центру STEM-освіти







13. Проведення майстер-класів, семінарів, тренінгів тощо

Форма роботи, тема
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
Шкільний  рівень












Районний рівень












Обласний рівень
Семінар
Формування життєтворчого виховного простору через впровадження сучасних інноваційних технологій.

 +









Всеукраїнський рівень







14. Участь у роботі предметної кафедри, творчих, динамічних та ініціативних  групах,  творчих учнівських  лабораторіях, у роботі центру STEM-освіти, участь у нарадах та конференціях, семінарах тощо  

Рік
Форма та зміст роботи
2016/2017 н. р.

2017/2018 н. р.
 Засідання обласної творчої групи вчителів правознавства з проблеми «Формування елементів правової культури, правових орієнтирів та правомірної поведінки під час навчання правознавства».(очно)
2018/2019 н. р.
Засідання обласної творчої групи вчителів правознавства з проблеми «Формування елементів правової культури, правових орієнтирів та правомірної поведінки під час навчання правознавства».( дистанційно)
2019/2020 н. р.

2020/2021 н. р.


15. Відвідування семінарів, майстер-класів, тренінгів тощо

Рік
Форма
Тема
Хто проводив
Місце проведення
2016/2017 н. р.




2017/2018 н. р.




2018/2019 н. р.




2019/2020 н. р.




2020/2021 н. р.





16. Відвідування уроків колег

Рік
Кількість відвіданих уроків
ПІБ учителя,
урок якого відвідано
Методичні знахідки
2016/2017 н. р.
2

2
2
Шевченко Н.Ю.

Притюпа А.П. 
Щербатюк В.І.
Використання дидактичних ігор при роботі з текстом.
Здійснення мотивації навчальної діяльності.
Врахування вікових можливостей учнів на уроці

2017/2018 н. р.
2

2
Воробей Т.І. 

Варламов О.А.
Формування в учнів позитивних мотивів навчання. 
Робота з підручником під час вивчення нового матеріалу.
2018/2019 н. р.



2019/2020 н. р.



2020/2021 н. р.




17. Участь у професійних конкурсах

Назва конкурсу
Рівень
Організатори конкурсу
Форма участі 
(очна/заочна)
Результат
















  18.  Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі

Показник
Які освітні технології використовуються на уроках / під час виховних заходів?
2016/2017 н. р.
2017/2018 н. р.
2018/2019 н. р.
2019/2020 н. р.
2020/2021 н. р.
Використання інноваційних технологій на уроках
 Особистісно орієнтоване навчання
«Мозковий штурм», «Мікрофон»
 Особистісно орієнтоване навчання
«Робота в групах», «Акваріум»
 Особистісно орієнтоване навчання
Метод «Прес», «Коло думок»


Використання інноваційних технологій у виховній роботі
 Особистісно орієнтоване виховання
 Особистісно орієнтоване виховання
 Особистісно орієнтоване виховання


 
19. Друковані роботи за останні 5 років (у фахових журналах, на освітніх сайтах)

Назва роботи
Рік публікації
Де опубліковано







 20. Методичні розробки, авторські програми

Тема
Клас
Форма
Результат
















        
21. Самоосвітня педагогічна діяльність:

Література
Адреси сайтів
1.
Білоцерківець Т.А. Лабораторно-практичні роботи у викладанні історії в школі

 1

2
Пометун О.І. Методика розвитку критичного мислення на уроках історії

2

3
Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року

3

4
Громадянська освіта. Навчальна програма інтегрованого курсу для 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів

4
https://osvita.ua/school/program/program-10-11/58875/.


22. Пропозиції адміністрації закладу освіти:

Дата
Пропозиції адміністрації навчального закладу
Примітка





























         Бібліографічний компас
  1. Актуальне вопросы методики обучения истории в средней школе. – М., 1984.- 272 с.
  2. Асламова Т.А. Интерактивные методики. – Симферополь: Ната, 2001. – 28 с.
  3. Бандровський О.Г. Методика викладання історії стародавнього світу в середній школі: Навч.посібник. – Львів: Афіша, 2002.- 328 с.
  4. Бабанов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі. – Запоріжжя: Просвіта, 2004.- 328 с.
  5. Бабанов К.О. Методичний посібник з історії України. 7 клас. Традиції та інновації у навчанні історії в школі. – К.: Ґенеза, 2001.- 296 с.
  6. Бабанов К.О. Оновлення змісту сучасної шкільної історичної освіти. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток» ЛТД, 2005.- 226 с.
  7. Бабанов К.О. Дослідницька робота учнів на уроках історії. – Х.: Вид. група «Основа», 2004.- 144 с.
  8. Бабанов К.О. Навчання історії в школі: інноваційні аспекти. – Х.: Вид.група «Основа», 2005.- 128 с.
  9. Бабанов К.О. Сучасна шкільна історична освіта: інноваційні аспекти: Монографія.- Донецьк: ТОВ «Юго-Восток» ЛТД, 2005.- 384 с.
  10. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання.- К.: ІЗМН, 1998.- 204 с.
  11. Галлагер К. Викладання історії в контексті сприяння демократичним цінностям і терпимості (Викладання і вивчення історії в школі) / Пер. з англ.- К.: Право, 1998.- 48с.
  12. Гончарова Т.И.. Гончаров И.Ф. Когда учитель – властитель душ.- М.: Просвещение. 1992.- 158 с.
  13. Демиденко В.К. Психологічні основи засвоєння історії учнями. – К.: Радянська школа, 1970.- 128 с.
  14. Концептуальні засади сучасної шкільної історичної освіти: Збірник документів і наукових праць / За ред.. К.О.Баханов.- Бердянськ: БДПУ, 2007.- 272 с.
  15. Кузьменко О.В. П’ять проблем уроку-семінару // Рідна школа.- 1996.- № 5-6.- С. 72-75.
  16. Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посіб.- Львів. Торонто: Світ, 2003.- 248 с.
  17. Лебідь В.О., Лебідь Т.І. Методика викладання історії в загальноосвітній школі.- Херсон. 1999.- 198 с.
  18. Мариновська О, Бабійчук Г. Моделювання навчальних занять на інтегральній основі.- Івано-Франківськ, 2002.- 136 с.
  19. Мельникова С.И., Яворовская Л.Н. Игровые формы учебных занятий.- Харьков: ХГУ, 1993.- 36 с.
  20. Мокрогуз О.П. Інноваційні технології на уроках історії. – Харків: Вид. група «Основа», 2005.- 192 с.
  21. Мокрогуз О.П. Розвиток історичного мислення учнів у контексті тематичного оцінювання навчальних досягнень з історії.- Чернігів: ЧОІПП, 2003.- 56 с.
  22. Нестандартні уроки в школі та їх аналіз: Науково-методичний посібник/ За ред. Н.М. Островерхової.- К.: Видав. Харитоненка, 2003.- 152 с.
  23. Освітні технології: Навч.- метод. посіб. О.М.Пєхота, А.В.Кіктенко, О.М.Любарська та ін. / Заг. ред. О.М.Пєхота.- К.: А.С.К., 2001.- 256 с.
  24. Островський В. Технологія розвитку критичного мислення у процесі вивчення шкільного курсу історії.- Івано-Франківськ, 2005. – 32 с.
  25. Падалка О.С., Нісімчук А.М., Смолюк І.О., Шпак О.Т., Педагогічні технології. – К.: Укр. енциклопедія, 1995. – 253 с.
  26. Помету О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібник. – К.: Вид-во «А.С.К.», 2003. – 192 с.
  27. Помету О. Фрейман Г. Методика навчання історії в школі. – К.: Ґенеза, 2005. – 318 с.
  28. Розвиток історичного мислення як засіб формування особистості, її інтелекту та творчих здібностей. – Одеса, 1999. – 178 с.
  29. Саудівська В.М. Інтегральний урок. – Луцьк: ВОІУВ, 1990. – 39 с.
  30. Сучасний урок історії: панорама методичних ідей. – Харків: Вид.група «Основа», 2005. – 160 с.



                                          



1 коментар:

  1. Пан Педро та його інвестиційне фінансування допомогли мені отримати фінансування мого проекту з поверненням ставки 2% в обмін на суму позики в розмірі 500 000,00 євро для фінансування мого проекту, і це було дуже швидко та безпечно, тому я раджу всім, хто тут шукає позики або інвесторів, зв’яжіться з паном Педро за WhatsApp:+1-863-231-0632 Електронна пошта: pedroloanss@gmail.com
    Дякую.

    ВідповістиВидалити