четвер, 26 жовтня 2023 р.

Конспект уроку. 5 клас. Вступ до історії України та громадянської освіти.

 

Тема. Лічба часу в історії

Мета: ознайомити здобувачів освіти з одиницями вимірювання історичного часу та особливостями лічби часу в історії; ознайомити зі способами упорядкування хронологічних даних; продемонструвати, як за допомогою лінії історичного часу встановлювати хронологічну послідовність подій; створити умови для розуміння особливостей літочислення до і після Різдва Христового; ознайомити учнів з тим, як історики рахують час події; формувати первинні хронологічні уміння, формувати вміння працювати в групах, парах, розв’язувати історичні задачі, висловлювати власну думку, робити висновки; розвивати в учнів інтерес до історії.

Очікувані результати: Після цього уроку учні будуть: знати одиниці вимірювання часу, поняття «рік», «століття», «тисячоліття», «ера» поняття «літочислення»; вміти визначати за визначеним вчителем алгоритмом розташовувати події у хронологічній послідовності та століття, коли відбулась подія; усвідомлювати важливість правильного визначення історичного часу для розуміння логіки історичних процесів.

Обладнання:роздатковий матеріал. 

                                                 Хід уроку                                                                                                                 

І. Організація класу

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальна бесіда: 1) Які системи літочислення використовують в сучасному світі? 2) Яку роль відіграє Григоріанський календар? 3) Чому історики прагнуть привести дані хронології до єдиної системи літочислення?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу за планом:

1.     Як прийнято записувати історичні дати.

2.     Як визначити номер століття. Розповідь вчителя

Практичне завдання.

Запишіть у зошит рік свого народження й рік, в якому ми з вами живемо. Визначте, яке це століття та тисячоліття.

Робота в групах. Робота з таблицею

Практичне завдання

 Робота в групах

ІУ. Закріплення вивченого

 Online завдання

У. Домашнє завдання §10-11 п.1, 2

УІ. Рефлексія. Вправа «Плюс-мінус-цікаво»
















Немає коментарів:

Дописати коментар