Тема. Лічба часу в історії
Мета: ознайомити здобувачів освіти з
одиницями вимірювання історичного часу та особливостями лічби часу в історії;
ознайомити зі способами упорядкування хронологічних даних; продемонструвати, як
за допомогою лінії історичного часу встановлювати хронологічну послідовність
подій; створити умови для розуміння особливостей літочислення до і після Різдва
Христового; ознайомити учнів з тим, як історики рахують час події; формувати
первинні хронологічні уміння, формувати вміння працювати в групах, парах,
розв’язувати історичні задачі, висловлювати власну думку, робити висновки;
розвивати в учнів інтерес до історії.
Очікувані
результати: Після
цього уроку учні будуть: знати одиниці вимірювання часу,
поняття «рік», «століття», «тисячоліття», «ера» поняття «літочислення»; вміти визначати
за визначеним вчителем алгоритмом розташовувати події у хронологічній
послідовності та століття, коли відбулась подія; усвідомлювати важливість
правильного визначення історичного часу для розуміння логіки історичних
процесів.
Обладнання:роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальна бесіда: 1) Які системи літочислення
використовують в сучасному світі? 2) Яку роль відіграє Григоріанський календар?
3) Чому історики прагнуть привести дані хронології до єдиної системи
літочислення?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу за планом:
1.
Як прийнято записувати історичні
дати.
2. Як визначити номер століття. Розповідь
вчителя
Практичне завдання.
Запишіть у зошит рік свого народження й рік, в якому ми з
вами живемо. Визначте, яке це століття та тисячоліття.
Робота в
групах. Робота з таблицею
Практичне
завдання
Робота в групах
ІУ. Закріплення вивченого
Online завдання
У. Домашнє завдання §10-11 п.1, 2
УІ. Рефлексія. Вправа «Плюс-мінус-цікаво»
Немає коментарів:
Дописати коментар